МІНІСТЕРСТВО
ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Наказ
N 345
Про організацію підготовки підприємств транспортно-дорожнього комплексу до
роботи в осінньо-зимовий період 2003-2004 рр."
(від
06.05.2003 р.)
З
метою забезпечення стабільної роботи транспорту та дорожнього господарства в
осінньо-зимовий період 2003-2004 рр., наказую:
1.
Керівникам Державних департаментів авіаційного (Максимов В.О.), автомобільного
(Закіров Є.О.), морського і річкового транспорту (Скворцов Г.П.), Укрзалізниці
(Федюшин Ю.М.), Укравтодору (Демішкан В.Ф.), Держгідрографії (Корякін А.В.),
Укрзалізреммашу (Остап'юк Б.Я.), Укрпромзалізтрансу (Захарченко В.Я):
1.1. З урахуванням
недоліків, які були виявлені в результаті аналізу роботи транспорту та
дорожнього господарства минулої зими, розробити та затвердити заходи з
підготовки до роботи транспортно-дорожнього комплексу в осінньо-зимовий період
2003-2004 рр. згідно з методичними вказівками "Підготовка підприємств
транспортно-дорожнього комплексу України до роботи в осінньо-зимовий період. Методичні
вказівки", затвердженими наказом Мінтрансу від 08.05.2001 р. N 288 (далі —
Керівний документ).
1.2. Розробити і затвердити
плани-графіки перевірок підпорядкованих підприємств з підготовки до роботи в
осінньо-зимовий період. Затверджені плани – графіки надати Управлінню безпеки
транспорту (термін — до 01.06.2003 р.).
1.3. Забезпечити з червня до
вересня 2003 р. щомісячний, з вересня до листопада — щотижневий збір інформації
від підприємств про хід підготовки до роботи в зимових умовах та подання
Мінтрансу узагальненої довідки за формами і термінами, визначеними Керівним
документом.
1.4. Під час проведення в
ІІІ кварталі 2003 р. Дня безпеки (на виконання п.5.3.5
Типового положення про Систему управління безпекою на транспорті, затвердженого
наказом Мінтрансу від 11.03.2003 р. N 185,)
перевіряти хід підготовки підприємств до роботи в осінньо-зимовий період.
1.5. В термін до 20.09.2003
р. розглянути хід підготовки підприємств до роботи в осінньо-зимовий період на
засіданні Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних