Наказ 214 від 27.06.1996. Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України

втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури

N 239 від 10.06.2014

 

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

 Наказ від N 214

Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України

(від 27.06.1996)

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
24 липня 1996 р. за N 374/1399

 

 ( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу

N 487 від 07.12.98

N 711 від 15.12.2000

N 799 від 16.11.2001

N 10 від 09.01.2003

Наказами Міністерства транспорту та зв'язку

N 519 від 02.09.2005

N 447 від 10.05.2006

N 772 від 26.06.2008

N 1064 від 28.08.2008

N 1248 від 13.10.2008

N   19 від 21.01.2010 )

З метою приведення державної цінової та тарифної політики на морському транспорті у відповідність з постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 1995 року N 109 "Про уточнення повноважень центральних органів державної виконавчої влади Уряду Автономної Республіки Крим та виконкомів місцевих Рад у галузі ціноутворення", НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Збори і плати за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України (далі - Збори і плати), що додаються, і ввести їх в дію з 1996 року.

2. Встановити, що рівень цих Зборів і плат є граничним.

3. З введенням в дію зазначених Зборів і плат не застосовувати портові збори, передбачені наказом колишнього ММФ СРСР від 30.11.87 р. N 186, та всі доповнення і роз'яснення щодо порядку їх застосування.

4. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т.М.) разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту (Наапетян М.Р.) в установленому порядку зареєструвати зазначені Збори і плати в Міністерстві юстиції України.

5. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Безрученко В.Т.):

5.1. Забезпечити розсилку цього наказу установам, підприємствам і організаціям морського і річкового транспорту незалежно від форм власності та довести Збори і плати до відома зацікавлених іноземних організацій в установленому порядку.

5.2. Організувати опублікування Зборів і плат у засобах масової інформації.

5.3. Розробити та подати на затвердження в Міністерство проект Порядку застосування знижок до Зборів і плат, встановлених цим наказом.

5.4. Забезпечити контроль за правильним застосуванням Зборів і плат.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Золотоверха О.М.

Міністр

І.П.Данькевич

Затверджено

Наказ Міністерства транспорту

України

27.06.96 N 214

(у редакції наказу Міністерства

транспорту України)

15.12.2000 N 711  ( див. текст )

Збори і плата за послуги, що надаються суднам закордонного плавання у морських портах України

( Назва із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003 )

Загальні умови

1. Збори та плата (лоцманський збір, збір за користування послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) справляються у морських портах із суден закордонного плавання зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором:

( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003 )

вантажні  судна, що заходять у порти для виконання

вантажних операцій, та плавучі споруди

група А

пасажирські судна,  включаючи швидкісні  судна  на

підводних  крилах  та  пороми,  що  заходять у порт для

виконання вантажопасажирських операцій,  криголами, які

не належать порту та не орендовані ним

група Б

ліхтери, буксири,   буксири-штовхачі,    штовхачі,

баржі  (самохідні  та  несамохідні),  річкові самохідні

судна, включаючи судна типу "ріка - море," пароплавств,

які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти

на  р.Дунаї,  а  також  річкові  самохідні  судна,   що

заходять  в  інші  порти  для подальшого перевантаження

вантажів на морські судна та навпаки

група В

несамохідні судна (крім барж)

група Г

судна, що   заходять   у   порт   вимушено,    для

постачання,  карантинних  потреб,  а  також  судна,  що

прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази)

України службові та військові судна

група Д

 

 

група Д

навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні

ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів,

на борту яких перебуває  не  менше  ніж  50  курсантів,

навчально-тренажерні судна

група Д

наукові, дослідні  судна  та  швидкісні  судна  на

підводних  крилах,  що  виконують регулярні пасажирські

рейси  за  розкладом   у   каботажному  плаванні  (крім

прогулянкових і круїзних рейсів)

група Д

інші    судна      (судноремонтного        заводу,

аварійно-рятувальні,   підводно-технічні,     технічні,

госпітальні,  гідрографічні,  судна місцевого портового

флоту,  криголами,  які  належать  порту  та орендовані

ним,  спортивні  судна,  приватні  яхти, парусні судна,

судна, які  проходять ходові випробування, риболовецькі

судна,  що  заходять  у  порти  без виконання вантажних

операцій)

група Е

( Абзац дев'ятий пункту 1 в редакції Наказу Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003 )

Примітки:

1. Під терміном "вимушено" треба розуміти заходження судна в порт у зв'язку із загрозою безпеці продовження плавання, життю або здоров'ю членів команди та пасажирів.

2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.

3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.

4. Ці збори та плати поширюється на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).

2. Сплата зборів і плати за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше.

( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003 )

3. Нарахування зборів і плати за послуги, що надаються суднам у морських портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розміри) або документі, що його замінює. При цьому умовний об'єм судна підлягає округленню у такому порядку: до 0,50 куб. м відкидається, а 0,50 куб. м і більше округлюється до 1 куб. м.

( Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.

Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.

Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.

Для розрахунку всіх видів зборів і плати умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.

Збори і плата, за послуги, які надаються морською державною адміністрацією Дніпро-Бузького порту суднам, що заходять у цей порт, сплачуються безпосередньо державному підприємству "Морська державна адміністрація Дніпро-Бузького морського порту.

( Абзац шостий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003 )

4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм роз'їздних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм катера або буксира.

5. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним при виході з нього.

6. Установлені цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) лоцманського та швартовного зборів, плати за роботу буксирів при швартовних операціях і плати за користування самохідними плавзасобами, підвищуються для всіх суден.

( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

У робочі дні з 22.00 до 6.00 - на 25%;

в суботні, недільні й святкові дні за календарем:

( Абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

з 6.00 до 22.00 - на 50%,

з 22.00 до 6.00 - на 100%.

Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний час.

На річкові судна (несамохідні баржі), а також круїзні пасажирські судна, які заходять у порт Ялта, ці надбавки не поширюються.

У дисбурсментських рахунках, що виставляються судновласникам, здійснюється обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з визначенням установлених цими Зборами і платою ставок, які застосовуються для розрахунку (без урахування знижок та/або надбавок), фактичної тривалості послуги (загальної, у тому числі в суботні, недільні, святкові дні та нічний час), а також відсотка та сум надбавок.

При цьому розрахунок суми надбавки здійснюється за такою формулою:

                  Т1

     Н = З * Вн * -- ,

                  Т2

де Н - сума надбавки;

З - сума відповідного збору або плати, розрахована за установленою цими Зборами і платою ставкою (без урахування знижок та/або надбавок);

Вн - відсоток надбавки;

Т1- фактична тривалість відповідної послуги в суботні, недільні, святкові дні та нічний час;

Т2 - фактична тривалість відповідної послуги";

( Абзац восьмий пункту 6 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

Ставки лоцманського збору не підвищуються, якщо судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням дозволу на прохід судна каналом.

( Абзац дев'ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

7. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:

установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;

закріплення для роботи на лінії типів суден;

установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;

реєстрація лінії Державним департаментом морського і річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського порту).

8. Для суден, що заходять у порт Южний для виконання операцій з навантаження-розвантаження генеральних та навалювальних вантажів, порт та інші суб'єкти підприємницької діяльності, що надають відповідні послуги, можуть застосовувати знижку 50 відсотків з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати (крім збору за послуги СРРС та швартовного збору).

( Абзац перший пункту 8 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси) застосовуються знижки з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) в залежності від порту заходу у таких розмірах:

у порту Ялта - 20 відсотків;

у порту Одеса - 20 відсотків.

( Абзац другий пункту 8 в редакції Наказу Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003, із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006,

N 19 від 21.01.2010 )

Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси), що здійснюють рейси у період з 15 листопада по 15 березня, застосовується знижка у розмірі 50 відсотків із ставок усіх видів Зборів і плати.

( Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 19 від 21.01.2010 )

9. Якщо на судно поширюється застосування кількох надбавок зборів і плати, кожна з них застосовується щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок).

Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок, застосовується тільки найбільша щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати.

( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )( Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

10. Якщо на судно одночасно поширюється застосування будь-яких надбавок та знижок, то застосовується кожна з надбавок та тільки найбільша знижка. При цьому обчислення надбавок та знижки здійснюється до установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) відповідного збору (плати).

( Пункт 10 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

11. При нарахуванні зборів і плати, за якими ставки установлені цими Зборами і платою погодинно, час округлюється до 0,5 години. При цьому, час менше ніж 30 хвилин приймається за 0,5 години, а час більше ніж 30 хвилин - за 1 годину.

( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

При нарахуванні зборів і плат подобово, час округлюється до 0,5 доби. При цьому, час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а час більше, ніж 0,5 доби - за 1 добу.

12. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння зборів і плати визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.

13. Сплата зборів і плати здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".

14. Ставки зборів і плати не враховують податок на додану вартість. На суми зборів і плати, визначених згідно з цими Зборами і платою, податок на додану вартість нараховується відповідно до законодавства.

( Пункт 14 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

Лоцманський збір

15. Лоцманський збір справляється з усіх суден, що заходять у порти (причали) України або прямують транзитом судноплавними водними шляхами.

Лоцманський збір не справляється у випадках, якщо відповідно до встановленого Міністерством транспорту та зв'язку України порядку лоцманське проведення в даному районі не є обов'язковим (крім випадків, коли капітан морського порту установлює обов'язкове лоцманське проведення суден) або судно віднесено до категорії суден, що звільняються від обов'язкового лоцманського проведення.

( Пункт 15 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

16. Нарахування лоцманського збору проводиться з умовного об'єму судна у кубометрах. Об'єм судна менше 5000 куб.метрів вважається за 5000 куб.метрів.

17. Лоцманський збір включає в себе плату за плавучі споруди, які використовуються для доставки лоцмана на судно, що входить у порт, або зняття лоцмана із судна, що виходить з порту.

18. Із суден усіх груп (крім суден групи В) за проведення підхідними до порту каналами і фарватерами, за проведення за межами акваторії порту (зовнішньопортове проведення), а також за перестановки між зовнішнім рейдом і причалами порту, при відсутності підхідних каналів і фарватерів, або на акваторії порту (внутрішньопортове проведення), лоцманський збір справляється з об'єму судна в кубометрах за такими ставками:

( Абзац перший пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

Таблиця 1

Ставки лоцманського збору

 

Порт

Зовнішньопортове проведення

в (доларах США/куб. м-миля)

Внутрішньо-

портове

проведення

(в доларах

США/куб.м)

до 1 милі

1,1-5

миль

5,1-30

миль

понад 30

миль

1

2

3

4

5

6

Для суден у закордонному плаванні

Білгород-

Дністровський

0,0085

0,0065

0,0043

0,0008

0,0117

Бердянськ

0,0057

0,0025

0,0014

0,0008

0,0139

Дніпро-Бузький

0,0057

0,0051

0,0032

0,0008

0,0092

Іллічівськ

0,0057

0,0025

0,0014

0,0008

0,0139

Керч

0,0046

0,0021

0,0011

0,0008

0,0107

Маріуполь

0,0057

0,0025

0,0014

0,0008

0,0139

Миколаїв

0,0057

0,0051

0,0032

0,0008

0,0092

Одеса

0,0040

0,0017

0,0014

0,0008

0,0092

Октябрський

0,0057

0,0051

0,0032

0,0008

0,0092

Очаків

0,0057

0,0051

0,0032

0,0008

0,0092

Скадовськ

0,0057

0,0051

0,0032

0,0008

0,0092

Усть-Дунайськ

0,0040

0,0017

0,0014

0,0008

0,0092

Херсон

0,0085

0,0065

0,0043

0,0008

0,0117

Ялта

0,0051

0,0022

0,0011

0,0008

0,0125

ЗАТ

Миколаївський

калійний

термінал

"Ніка-Тера"

0,0057

0,0051

0,0032

0,0008

0,0092

Інші порти

(причали)

0,0093

0,0082

0,0060

0,0017

0,0103

 

Примітка.

Із суден, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морським каналами з подальшим заходженням у порти (причали) цих регіонів, не визначених у цій таблиці, лоцманський збір сплачується за ставками, установленими відповідно для портів Миколаїв та Херсон.

Із суден, що прямують у порти та причали міст Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, Ялта, лоцманський збір сплачується за ставками, установленими відповідно для портів Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, Ялта.

( Таблиця 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 799 від 16.11.2001, Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 772 від 26.06.2008 )

19. Із самохідних суден групи В лоцманський збір за зовнішньопортове проведення справляється за кілометр і 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 тонну вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:

0,003 долара США - для суден у закордонному плаванні.

Неповний кілометр проведення приймається за повний. За внутрішньопортове проведення (між рейдом і причалом) лоцманський збір справляється за 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1т вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:

0,06 долара США - для суден у закордонному плаванні;

З несамохідних суден групи В, які буксируються або штовхаються, збір справляється в розмірі 25% від збору за буксир. При цьому збір за буксир справляється за повною ставкою.

( Пункт 19 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003, Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 772 від 26.06.2008 )

20. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:

0,0455 долара США/куб.м - для суден у закордонному плаванні.

За проведення по Азовському морю незалежно від часу доби - за ставками:

0,0352 долара США/куб.м - для суден у закордонному плаванні.

За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом (КЄК) до порту Кавказ, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:

0,033 долара США/куб.м - від буя N 1 до порту Кавказ;

0,013 долара США/куб.м - від буя "Варзовський" до порту Кавказ.

У суботні, недільні і святкові дні за календарем ставки не підвищуються.

( Абзац восьмий пункту 20 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

Проведення підхідними каналами портів оплачується окремо за ставками табл.1.

( Пункт 20 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003, Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 772 від 26.06.2008 )

21. Для вантажних суден, які працюють на лініях закордонного плавання, відкритих у встановленому порядку, а також для суден групи Б надається знижка у розмірі 20 відсотків від ставок зборів, які справляються за зовнішньопортове та внутрішньопортове лоцманське проведення.

22. Судна групи Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати лоцманського збору, крім випадків, коли лоцманське проведення у відповідному районі або порту є обов'язковим та/або в установленому порядку здійснюється лоцманське проведення.

( Пункт 22 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006 )

23. За неправильне повідомлення осадки, довжини і ширини судна або його місткості капітан судна зобов'язаний сплатити штраф у розмірі двократної ставки лоцманського збору незалежно від установленої чинним законодавством України відповідальності за наслідки, що можуть виникнути через ці дії.

24. Неповна миля проводки приймається за повну.

25. При одночасному проведенні кількох суден лоцманський збір справляється з кожного з них за повною ставкою.

26. Підставою для справляння збору є лоцманська квитанція, виписана і засвідчена капітаном судна, або радіотелеграфне підтвердження судна.

27. Плата за відмову від послуг лоцмана, замовлених судном, а також за затримку лоцмана на судні справляється за такими ставками:

Таблиця 2

 

Причина затримки лоцмана

Розмір плати й умови стягнення

Виклик лоцмана з наступною

відмовою від його послуг

100% збору за проведення, для

якого був викликаний лоцман

За 1 годину затримки лоцмана,

викликаної неточною

інформацією

57 доларів США, ураховуючи

неповну годину за повну, - для

суден у закордонному плаванні

Затримка лоцмана на судні більше

2 годин через необхідність

довантаження чи розвантаження

судна, несправність суднових

механізмів, перебування судна в

карантині та інші обставини,

якщо вони не викликані діями

непереборної сили

142 долари США за першу добу,

284 долари США за кожну

наступну добу - для суден у

закордонному плаванні

 

Примітки:

1. Підставою для сплати за затримку лоцмана на судні є зафіксоване капітаном судна в лоцманській квитанції підтвердження факту та причин затримки судна.

2. Якщо лоцман і стажист вивезені судном, яке вони проводили за межі району, що ними обслуговується, капітан судна зобов'язаний відшкодувати лоцманові витрати на повернення до місця служби (проїзд, добові, проживання в готелі), а також виплатити винагороду, зазначену в табл. 2, за кожну добу перебування їх за межами району лоцманського проведення.

( Таблиця 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 10 від 09.01.2003, Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 772 від 26.06.2008 )

Збір за користування послугами служби регулювання руху суден

28. Збір за послуги Служби регулювання руху суден (СРРС), що мають берегові радіолокаційні системи (БРЛС), справляється за нижченаведеними ставками за один кубометр об'єму суден груп А, Б, Д, Е (судна, що проходять ходові випробування), при кожному вході в порт, виході з порту, а також за кожний транзитний прохід каналом.

Таблиця 3

Ставки збору за послуги СРРС

(у доларах США за куб.м)

 

Порт

Для суден у закордонному

плаванні

Дніпро-Бузький

0,0077

Іллічівськ

0,0149

Керч

0,0205

Маріуполь

0,0095

Миколаїв (мор.)

0,0112

Октябрський

0,0087

Одеса

0,0149

Очаків

0,0077

Херсон (мор.)

0,0090

Южний

0,0149

ЗАТ Миколаївський калійний

термінал "Ніка-Тера"

0,0087

Севастополь

0,0174

Феодосія

0,0174

 

( Таблиця 3 із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу

N 799 від 16.11.2001,

N 10 від 09.01.2003, Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 447 від 10.05.2006; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку

N 772 від 26.06.2008; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку

N 1248 від 13.10.2008 )

Примітки:

1. Судна груп В, Г, Е (крім суден, які проходять ходові випробовання) звільняються від сплати збору за послуги СРРС.

2. Судна, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морськими каналами транзитом з подальшим заходженням у порти (причали) цих регіонів сплачують збір за послуги СРРС за ставками, встановленими відповідно для порту Миколаїв (мор.) та порту Херсон (мор.).

Указаний збір справляється зі знижкою 70 відсотків за прохід транзитом СРРС портів Іллічівськ, Одеса і Южний в таких випадках:

1) в умовах обмеженої видимості;


Купить полный текст документа можно после авторизации

За дополнительной информацией обращайтесь в ООО "Планета Одесса"
Тел. +380 50-336-5436 email: rise3info@gmail.com

Home