МІНІСТЕРСТВО
ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Наказ
N 139
Про виконання спеціальних заходів щодо підвищення рівня охорони на морі
(від
23.02.2004 р.)
Відповідно
до гл. ХІ-2 Міжнародної конвенції з охорони
людського життя на морі (Конвенція SOLAS-74), Міжнародного Кодексу з охорони
суден і портових засобів (Кодекс ISPS) та наказу Мінтрансу
від 01.12.2003 р. N 943 "Про проведення
невідкладних заходів щодо впровадження вимог Глави ХІ-2 Міжнародної конвенції з
охорони людського життя на морі SOLAS-74 та Міжнародного Кодексу з охорони
суден і портових засобів ISPS на морському і річковому транспорті"
наказую:
1.
Встановити функціональні обов'язки в сфері охорони суден і портових засобів для
Укрморрічфлоту і визнаних в області охорони організацій згідно з додатком N 1.
2.
Державному департаменту морського і річкового транспорту (Скворцов Г.П.)
довести цей наказ до відома заінтересованих підприємств, установ та
організацій.
3.
Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Симоненка
С.В.
Міністр
Г.Кірпа
до
наказу
МТУ від 27.02.2004 р. N 139
Функціональні
обов'язки органу державного управління зі спеціальними повноваженнями в області
охорони суден і портових засобів та визнаних в області охорони організацій, що
виконують завдання в сфері охорони суден і портових засобів
Державний
департамент морського і річкового транспорту (Укрморрічфлот):
- організація розробки та
впровадження в морську галузь України нормативних документів, які пов'язані із
імплементацією Кодексу ISPS та відповідних вимог Конвенції SOLAS-74;
- визначення переліків
портових засобів, для яких повинні бути призначені посадові особи,
відповідальні за охорону;
- схвалення оцінки охорони
портового засобу (груп засобів) та поправок до них;
- схвалення планів охорони
портового засобу (груп засобів) та поправок до них;
- встановлення вимог щодо
декларації з охорони;
- встановлення рівня охорони
суден і портових засобів;
- організація інформування
українських суден і портових засобів, а також суден інших держав, що здійснюють
плавання в українських територіальних водах, відвідують українські портові
засоби, про встановлені рівні охорони;
- організація інформування
суден та їх держав прапору в разі загрози нападу;
- надання Мінтрансу
пропозицій щодо укладання двосторонніх або багатосторонніх договорів з
Морськими адміністраціями (Адміністраціями) інших країн про альтернативні заходи
щодо морської безпеки;
- надання дозволів окремим
суднам, портовим засобам або групам портових засобів щодо застосування інших
(альтернативних) заходів з охорони, рівноцінних тим, що передбачені Кодексом
ISPS, за умови не меншої їх ефективності;
- надання Мінтрансу
пропозицій щодо підготовки інформації до ІМО відповідно до вимог Конвенції SOLAS-74 та Кодексу ISPS;
- визначення учбових
закладів, які здійснюють підготовку офіцерів охорони судноплавної компанії,
порту (портової споруди);
- визначення рівня
кваліфікації та професійної придатності персоналу служб морської безпеки
морських торговельних і річкових портів (МТП, РП), судноремонтних і
суднобудівних заводів (СРЗ, СБЗ), підприємств морського і річкового транспорту;
- здійснення контролю за
виконанням визнаними організаціями в галузі охорони на морі покладених на них
функцій;