МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Наказ
N 99
Про введення в дію рішення колегії від 31.01.2003 р. N 3 "Про стан
відомчої контрольно-ревізійної роботи та завдання щодо підвищення її
ефективності у 2003 році"
(від
12.02.2003)
Оголошуючи
рішення колегії Міністерства транспорту України від 31.01.2003 р. N 3 "Про
стан відомчої контрольно-ревізійної роботи та завдання щодо підвищення її
ефективності у 2003 році", наказую:
Державному
секретарю Абдуллаєву Е.Ф., Першому заступнику Державного секретаря Демиденку А.Ф.,
заступникам Державного секретаря Дунаєву Л.Ф., Кролю С.С., Симоненку С.В.,
керівникам Державних департаментів: автомобільного (Закіров Є.О.), авіаційного
(Максимов В.О.), морського і річкового транспорту (Скворцов Г.П.), Державної
служби автомобільних доріг (Демішкан В.Ф.), Укрзалізниці (Федюшин Ю.М.),
Укрпромзалізтрансу (Захарченко В.Я.), Укрзалізреммашу (Івашутін В.М.),
керівникам департаментів, начальникам управлінь та самостійних відділів
центрального апарату Міністерства прийняти рішення колегії (додається) до
керівництва та виконання.
Міністр
Г.Кірпа
КОЛЕГІЯ
МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Рішення
N 3
Про стан відомчої контрольно-ревізійної роботи та завдання щодо підвищення її
ефективності у 2003 році
(від
31.01.2003 р)
Розглянувши
стан відомчої контрольно-ревізійної роботи в системі Міністерства транспорту
України та завдання щодо підвищення її ефективності колегія відзначає:
Відомчий
внутрішній фінансовий контроль на підприємствах, в організаціях та установах
транспортно-дорожнього комплексу в основному забезпечено. Контроль за цільовим
та ефективним використанням бюджетних коштів проводиться своєчасно. В
установлені терміни виконуються доручення Кабінету Міністрів України,
Генеральної прокуратури України, Рахункової палати України, ГоловКРУ України та
органів СБУ і МВС. Вжито певних заходів щодо відшкодування збитків, повернення
коштів і майна, попередження фінансових порушень.
В
порівнянні з минулим роком відбулися позитивні зрушення в забезпеченні
истемного підходу при виборі пріоритетних напрямків контрольно-ревізійної
роботи та об'єктів контролю, які визначались відповідно до вимог постанови
Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 р. N 685 "Про здійснення
міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового
контролю."
Особлива
увага була зосереджена на контролі за цільовим і ефективним використанням
бюджетних коштів, дотриманням фінансової дисципліни на підприємствах, в
установах і організаціях.
Покращено
взаємодію в контрольно-ревізійній роботі з контролюючими і правоохоронними
органами та підрозділами відомчого фінансового контролю. Реалізовано заходи
щодо зменшення малоефективних і дріб'язкових перевірок (кількість перевірок
протягом 2002 р. у порівняні з 2001 р. зменшилась майже на 15,0 відсотків).
Аналіз
статистичної звітності за 2002 р. свідчить, що в транспортній галузі проведено
1529 перевірок підприємств, установ і організацій.
Ревізіями
і перевірками виявлено факти незаконних і не за цільовим призначенням витрат,
недостач і розкрадань грошових коштів на 815 підприємствах транспортного
комплексу на загальну суму 23395,1 тис. грн.. До правоохоронних органів
передано 170 справ, збиток по яких складає 14646,6 тис. грн.
Донараховано
до бюджету платежів та інших сум, відрахувань до державних фондів 626,1 тис.
грн. (у 2001 р. 125,6 тис. грн.), внесено до бюджету та державних фондів 195,1
тис. грн. (у 2001 р. 96,5 тис. грн.).
Притягнуто
до дисциплінарної та матеріальної відповідальності 3397 осіб, у тому числі
звільнено з посад 128 осіб.
Найбільш
складною і напруженою залишається ситуація на підприємствах і організаціях
Укравіатрансу, Укрморрічфлоту. А в Укравтотрансі практично відсутній відомчий
контроль за станом фінансової дисципліни та економного витрачання державних
коштів.
Робота
по попередженню економічних правопорушень в Укравіатрансі і Укрморрічфлоті
залишається неефективною. Профілактичні заходи неадекватні криміногенній
ситуації, суттєво не впливають на її економічне оздоровлення, зміцнення
правопорядку, посилення фінансової дисципліни, носять переважно формальний,
поверховий та епізодичний характер.
Керівники
Укравіатрансу, Укравтотрансу і Укрморрічфлоту не зробили належних висновків з
реального стану справ, не вирішили питання щодо притягнення до відповідальності
винних посадових осіб та повного відшкодування завданих збитків.