Наказ ДКС N 102 від 22.02.2001 Про затвердження Інструкції щодо складання державної статистичної звітності про наявність торговельних суден за формою N 2-вод

 

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

 Наказ N 102

Про затвердження Інструкції щодо складання державної статистичної звітності про наявність торговельних суден за формою N 2-вод

(від 22.02.2001)

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
13 березня 2001 р. за N 221/5412

 

Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику", Програми реформування державної статистики на період до 2002 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.98 N 971, та з метою подальшого вдосконалення обліку та звітності з водного транспорту

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Інструкцію щодо складання державної статистичної звітності про наявність торговельних суден за формою N 2-вод (додається).

 

2. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку (Голуб О.В.):

 

2.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати фінансово-економічному управлінню оригінал затвердженої Інструкції для тиражування.

 

2.2. Здійснювати методологічне керівництво обліком та звітністю про наявність торговельних суден.

 

3. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення даної Інстррукції.

 

4. Управлінню справами (Москот В.Ф.) забезпечити контроль за своєчасним тиражуванням і розсиланням зазначених бланків Інструкції до Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики.

 

5. Головному управлінню статистики в Автономній Республіці Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням статистики довести вищезазначену Інструкцію до відома підприємств, установ та організацій - юридичних осіб усіх форм власності та видів діяльності, які мають на балансі торговельні судна, а також вантажні і пасажирські причали.

 

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Остапчука Ю.М.

 

Голова Комітету

О.Г.Осауленко

 

Погоджено:

 

Заступник Міністра транспорту України
В.В.Севрюков

 

Затверджено

 

Наказ Держкомстату України
22.02.2001 N 102

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
13 березня 2001 р. за N 221/5412

 

 Інструкція
щодо складання державної статистичної звітності про наявність торговельних суден за формою N 2-вод

 

   1. Загальні положення

 

Інструкція щодо складання державної статистичної звітності про наявність торговельних суден за формою N 2-вод "Звіт про наявність власних торговельних суден" (далі - Інструкція) створена з метою одержання всебічної та вичерпної статистичної інформації про кількісні та якісні характеристики морського і річкового флоту України.

 

Дія Інструкції поширюється на підприємства, установи і організації (далі - підприємства) - юридичні особи всіх форм власності та видів економічної діяльності, які мають на балансі:

 

- торговельні судна;

 

- вантажні та пасажирські причали.

 

 2. Основні терміни та їх тлумачення

 

Основні терміни, які використовуються в Інструкції, відповідають термінам Кодексу торговельного мореплавства України, Глосарію по статистиці транспорту (Євростат, ЕКМТ, ЄЕК ООН 1994 р.).

 

2.1. Торговельне судно (далі - судно) - самохідна чи несамохідна плавуча споруда, що використовується:

 

- для перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти, для рибного чи іншого морського промислу, розвідки і добування корисних копалин, рятування людей і суден, що зазнають лиха на воді, буксирування інших суден та плавучих об'єктів, здійснення гідротехнічних робіт чи піднімання майна, що затонуло;

 

- для несення спеціальної державної служби (охорона промислів, санітарна і карантинна служба, захист від забруднення тощо);

 

- для наукових, навчальних і культурних цілей;

 

- для спорту;

 

- для інших потреб з іншою метою.

 

2.2. За районами плавання судна поділяються:

 

- на річкові, призначені для судноплавства по внутрішніх водних шляхах (річках, озерах, каналах) без права виходу в море;

 

- морські, призначені для судноплавства у морських територіальних водах України з виходом у нейтральні та територіальні води інших країн;

 

- змішаного типу "ріка-море", призначені для судноплавства по внутрішніх водних шляхах (річках, озерах, каналах) з правом виходу в море.

 

2.3. За наявністю двигуна судна поділяються на самохідні, які оснащені самостійною рухомою установкою (двигуном), та несамохідні, які не мають власної рухомої установки (двигуна) і рух яких здійснюється за допомогою самохідних суден.

 

2.4. За призначенням судна поділяються на транспортні, рибальські, спеціального призначення, технічні, службово-допоміжні.

 

2.4.1. Основними типами транспортних суден є:

 

- пасажирські - для перевезень пасажирів та їх багажу;

 

- вантажні - для перевезення вантажів (універсальні, контейнеровози, докові, баржевози, ліхтеровози, накатні (Ро-Ро), наливні, навалочні (балкери), лісовозні, рефрижераторні):

 

наливні, призначені для перевезення вантажів у стані рідини;

 

суховантажні, призначені для перевезення сипучих та генеральних вантажів;

 

- вантажопасажирські - призначені одночасно для перевезень пасажирів і вантажів.

 

2.4.2. Основними типами рибальських суден є:

 

- промислові, призначені для промислу риби, китів, тюленів, моржів або інших живих ресурсів моря (траулери, сейнери, тунцелови, риболовні боти, сіткопідіймачі, китобійні та краболовні судна);

 

- промислово-переробні, призначені для промислу та обробки власного улову (морозильні траулери-рибозаводи, великі сардинні траулери - рибоконсервні заводи, морозильні траулери, судна для переробки оселедців, крабів, рибоконсервні плавучі бази, рибомучні судна, морозильні судна).

 

2.4.3. Основними типами суден спеціального призначення є:

 

- науково-дослідницькі, експедиційні, гідрологічні, гідрографічні, гідрометеорологічні, навчальні, призначені для виконання наукових досліджень та навчальних робіт;

 

- китобази, рибобази та інші судна, призначені для переробки живих ресурсів моря і не зайняті їх ловом;

 

- бурові, добувні, призначені для розвідки, буріння і добування корисних копалин;

 

- криголами, призначені для розчищення шляхів і забезпечення умов судноплавства у зимовий період;

 

- рятувальні судна, буксири рятувальні, аварійно-рятувальні судна, призначені для виконання рятувальних робіт;

 

- патрульні судна, призначені для несення патрульної служби;

 

- хімозачисні станції, призначені для виконання робіт з очищення суден від бруду.

 

2.4.4. Основними типами технічних суден є:

 

- земснаряди, землесоси, гідропісконавантажувачі, грунтовозні шаланди, грунтовозні судна, призначені для виконання робіт з підтримки габаритів водного шляху та акваторії порту;

 

- нафтозбірні судна, призначені для збору з водної поверхні залишків нафтопродуктів або інших наливних вантажів;

 

- плавучі доки та майстерні, ремонтні майстерні, призначені для виконання технічного обслуговування інших суден.

 

2.4.5. Основними типами службово-допоміжних суден є:

 

- буксирні, призначені для буксирування, штовхання, одночасного буксирування або штовхання суден, барж, плотів;

 

- рейдово-маневрові, судна забезпечення паливом та продуктами життєзабезпечення, призначені для обслуговування флоту;

 

- лоцманські, роз'їзні, протипожежні, водолазні, санітарні, асенізаційні, агітаційні, призначені для обслуговування портового господарства;

 

- плавучі крани, кранові судна, буксири для завезення якорів, зерноперевантажувачі, призначені для здійснення вантажопідйомних операцій;

 

- інші (понтони, дебаркадери, брандвахти, плавучі копри, плавучі готелі, плавучі ресторани).

 

 2.5. Основними технічними характеристиками торговельних суден є:

 

- валова місткість (куб. метр) - найбільший об'єм корпусу та приміщень на судні як інженерної споруди, окрім об'єму рульової рубки, камбузів, туалетів, усіх світлових люків та східних мілких рубок;

 

- вантажопідйомність (т) - максимальна вага (брутто) вантажу, яку може прийняти судно на борт;

 

- дейдвейт (т) - різниця між водотоннажністю судна до вантажної ватерлінії, що відповідає призначеному літньому надводному борту у воді із щільністю 1,025 т/куб.м, та водотоннажністю порожнього судна;

 

- водотоннажність (т) - об'єм підводної частини судна без вантажу, палива, мастила, баластної, прісної, котельної води в цистернах, стічних вод, запасів на судні, а також без пасажирів, але з водою, паливом у судових системах та механізмах;

 

- потужність (кВт) - механічна потужність головної силової установки, яку може розвити двигун судна (кілька двигунів); один кВт дорівнює 1,36 к.с.;

 

- пасажиромісткість (пасажирів) - максимально допустима кількість пасажирів, яку може перевозити судно.

 

 2.6. Причал - берегова споруда або природний берег, який призначено для здійснення відправки пасажирів та перевантаження вантажів. Механізований причал - берегова споруда, оснащена постійно закріпленими береговими і плавучими навантажувально-розвантажувальними механізмами.

 

   3. Документи первинного обліку

 

Документами первинного обліку наявності торговельних суден є:

 

- технічний паспорт;

 

- класифікаційне свідоцтво;

 

- мірильне свідоцтво;

 

- міжнародне мірильне свідоцтво;

 

- пасажирське свідоцтво;

 

- свідоцтво про безпеку вантажного судна стосовно обладнання та забезпечення;

 

- свідоцтво про придатність до плавання.

 

Документом первинного обліку про морський (річковий) причал порту (пристані) є технічний паспорт.

 

  

 


Купить полный текст документа можно после авторизации

За дополнительной информацией обращайтесь в ООО "Планета Одесса"
Тел. +380 50-336-5436 email: rise3info@gmail.com

Home