Постанова N 1989 від 24.12.2003 Питання пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

Постанова N 1989

Питання пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними

(від 24 грудня 2003 р.)

 

  (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 810 від 23.08.2005,
N 811 від 06.06.2007)

 

 

Відповідно до статей 40, 41 і 45 Митного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

 

1. Затвердити такі, що додаються:

 

типову технологічну схему пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними;

 

Порядок здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон;

 

Порядок здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон;

 

Порядок здійснення митного контролю залізничних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон;

 

Порядок здійснення митного контролю повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон.

 

2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.

 

3. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2004 року.

 

 

Прем'єр-міністр України

В.ЯНУКОВИЧ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

постановою Кабінету Міністрів України
від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

ТИПОВА ТЕХНОЛОГІЧНА СХЕМА
пропуску через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними

 

1. За цією типовою технологічною схемою відповідно до Митного кодексу України, Законів України "Про державний кордон України" та "Про Державну прикордонну службу України" здійснюється пропуск через державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників (далі - транспортні засоби) і товарів, що переміщуються ними через державний кордон (далі - товари), визначається послідовність здійснення прикордонного і митного контролю, а також інших видів контролю під час пропуску через державний кордон.

 

2. Терміни і поняття, що використовуються в цій типовій технологічній схемі, вживаються у значенні, наведеному в Митному кодексі України та інших нормативно-правових актах.

 

3. Пропуск через державний кордон транспортних засобів і товарів здійснюється у пунктах пропуску через державний кордон (далі - пункти пропуску).

 

4. Про в'їзд (прибуття) у пункт пропуску транспортних засобів інформація подається органу охорони державного кордону і митному органу уповноваженими представниками адміністрації порту, аеропорту (аеродрому), прикордонної залізничної станції (залежно від виду сполучення та характеру транспортних перевезень) чи перевізників (авіакомпаній, інших транспортних організацій), які здійснюють рейсові або позарейсові (чартерні) перевезення.

 

Після в'їзду (прибуття) у пункт пропуску перевізник або вантажовласник чи уповноважена ними особа заявляє про готовність до контролю і пред'являє посадовим особам органу охорони державного кордону і митного органу документи, установлені нормативно-правовими актами та міжнародними договорами (особисті, на транспортний засіб і товари).

 

Посадові особи органу охорони державного кордону і митного органу визначають відповідно до законодавства обов'язкові види контролю транспортного засобу і товарів, а також місце його здійснення в пункті пропуску.

 

5. Транспортні засоби і товари пропускаються через державний кордон після здійснення відповідно до вимог нормативно-правових актів прикордонного, митного контролю, у разі автомобільного сполучення - контролю за міжнародними перевезеннями пасажирів і товарів автомобільними транспортними засобами, повітряного сполучення - контролю на безпеку, у разі морського, річкового та поромного сполучення - контролю суден з метою забезпечення безпеки плавання, а у відповідних випадках - також санітарного, ветеринарного, фітосанітарного радіологічного, екологічного контролю, контролю за вивезенням з території України культурних цінностей, інших передбачених законодавством видів контролю.

 

6. У разі в'їзду (прибуття) транспортних засобів і ввезення товарів в Україну здійснення їх контролю розпочинається прикордонним контролем і закінчується митним контролем, у разі виїзду і вивезення товарів з України - розпочинається митним контролем і закінчується прикордонним контролем.

 

Митний контроль транспортних засобів і товарів у пунктах пропуску здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

 

У разі коли у пункті пропуску функціонують лише органи охорони державного кордону і митні органи, для здійснення крім прикордонного і митного інших видів контролю транспортних засобів і товарів залучаються спеціалісти органів державної влади, на які відповідно до законодавства покладено здійснення таких видів контролю (далі - контролюючі органи). Якщо такої можливості немає, транспортні засоби повертаються назад і за відсутності будь-яких заборон чи обмежень щодо в'їзду в Україну (виїзду з України) транспортних засобів або ввезення (вивезення) товарів направляються у пункти пропуску, де на постійній основі функціонують структурні підрозділи відповідних контролюючих органів.

 

Відповідно до нормативно-правових актів та міжнародних договорів у пунктах пропуску може здійснюватися контролюючими органами України та суміжних держав спільний контроль.

 

7. Факт здійснення санітарного, ветеринарного, фітосанітарного, радіологічного, екологічного та інших видів контролю транспортних засобів і товарів засвідчується шляхом проставлення посадовими особами контролюючих органів відміток про результати контролю у відповідних товаросупровідних (товаротранспортних) документах.

 

У разі негативного результату контролю посадова особа відповідного контролюючого органу обов'язково повідомляє інші контролюючі органи, органи охорони державного кордону і митні органи для вжиття заходів.

 

8. У пунктах пропуску для автомобільного і поромного сполучення здійснюється відповідно до нормативно-правових актів та міжнародних договорів посадовою особою служби міжнародних автомобільних перевезень (СМАП) Мінтрансу контроль за міжнародними перевезеннями пасажирів і товарів автомобільними транспортними засобами.

 

9. У пунктах пропуску для повітряного сполучення відповідно до нормативно-правових актів та міжнародних договорів здійснюється контроль на безпеку, у ході якого посадові особи служби авіаційної безпеки аеропорту (аеродрому), органу внутрішніх справ і підрозділу органу охорони державного кордону проводять комплекс заходів, пов'язаних із захистом авіації від актів незаконного втручання у її діяльність (протиправні дії, посягання на безпечне функціонування авіаційних об'єктів, унаслідок якого можуть статися нещасні випадки з людьми, завдаватися майнові збитки, вчинятися захоплення чи викрадення повітряного судна, або випадки, що створюють умови для настання подібних наслідків).

 

10. У пунктах пропуску для морського, річкового та поромного сполучення посадовою особою інспекції державного портового нагляду здійснюється контроль суден з метою забезпечення безпеки плавання.

 

Усі види контролю у пунктах пропуску для морського, річкового та поромного сполучення здійснюються комісією, що складається з представників органу охорони державного кордону, митного органу, адміністрації порту та агентської організації (морського агента). У разі коли законодавством передбачено здійснення інших видів контролю, до складу комісії включаються представники відповідних контролюючих органів. Для здійснення митного контролю наливних суден до складу комісії можуть включатися представники державної пожежної охорони.

 

У разі потреби з дозволу органу охорони державного кордону і митного органу до складу комісії включаються представники інших державних органів, установ та організацій.

 

Комісію очолює посадова особа органу охорони державного кордону. Капітан судна або представник агентської організації (морський агент) не пізніше ніж за 4 години до приходу (відходу) судна подає до органу охорони державного кордону і митного органу заявку на здійснення контролю судна з наступним уточненням її змісту за 1 годину до початку контролю. Комісія створюється на замовлення адміністрації порту або представника агентської організації (морського агента), які забезпечують перевезення членів комісії до місця контролю та у зворотному напрямку.

 

11. Контроль суден для каботажного плавання здійснюється комісією у складі посадових осіб органу охорони державного кордону, митного органу та інспекції державного портового нагляду. Відмітки про проведення контролю проставляються в судновій ролі. Відповідна інформація передається оперативно-черговою службою органів охорони державного кордону в пункт пропуску місця прямування судна.

 

Контроль українських та іноземних яхт здійснюється комісією на спеціальних причалах (місцях), які визначаються в пункті пропуску для морського, річкового та поромного сполучення.

 

12. Загальний час здійснення контролю транспортних засобів і товарів не повинен перевищувати часу стоянки транспортних засобів у пунктах пропуску, передбаченого розкладом або графіком руху.

 

13. Тривалість здійснення кожного виду контролю відповідно до технологічного процесу роботи пункту пропуску визначається керівниками органу охорони державного кордону і митного органу, у разі потреби - інших контролюючих органів для кожного пункту пропуску окремо з урахуванням режиму його роботи, наявності постійно діючих структурних підрозділів інших контролюючих органів, виду та інтенсивності транспортного сполучення, категорії поїздки, виду транспортного засобу, а також товару. Контролюючий орган вживає заходів до вдосконалення механізму відповідного контролю та скорочення тривалості його здійснення у пунктах пропуску, розміщених на адміністративній території, закріпленій за ним.

 

14. Контроль транспортного засобу і товарів уважається закінченим, якщо в товаросупровідних (товаротранспортних) документах на транспортний засіб і товари проставлено відповідні відмітки митних органів та інших контролюючих органів стосовно підконтрольних вантажів або якщо у передбачених законодавством випадках (зокрема проходження через "зелені коридори", зони спрощеного контролю) надано посадовими особами органу охорони державного кордону і митного органу усний дозвіл на пропуск через державний кордон.

 

15. Транспортні засоби і товари пропускаються через державний кордон посадовою особою органу охорони державного кордону за наявності відміток посадових осіб митного органу, інших контролюючих органів про позитивні результати всіх передбачених законодавством видів контролю.

 

16. Контролюючі органи, транспортні та інші організації і установи забезпечують інформування органів охорони державного кордону та митних органів про прибуття (вибуття) у пункт (з пункту) пропуску транспортних засобів і товарів, результати їх контролю, пропущені та не пропущені через державний кордон транспортні засоби і товари, виявлення осіб, причетних до протиправної діяльності.

 

Зазначені суб'єкти взаємодіють шляхом обміну інформацією, проведення нарад, спільних інструктажів.

 

У разі виникнення в пунктах пропуску ситуацій, які ускладнюють або унеможливлюють пропуск через державний кордон чи функціонування пунктів пропуску, контролюючі органи в межах своєї компетенції вживають скоординованих заходів до їх локалізації.

 

17. У пунктах пропуску через державний кордон відповідно до міжнародних договорів посадові особи органів охорони державного кордону організовують і щодоби уточнюють з представниками контролюючих органів суміжної держави питання щодо пропущених і не пропущених через державний кордон осіб і транспортних засобів, їх передачі, визначення спільних скоординованих дій в інтересах забезпечення безперебійного пропуску через державний кордон, а також про зміни в обстановці, які впливають на здійснення пропуску через державний кордон.

 

18. Діяльність контролюючих органів, транспортних та інших організацій і установ під час здійснення пропуску через державний кордон координується органами охорони державного кордону.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

постановою Кабінету Міністрів України
від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

ПОРЯДОК
здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон

 

1. Цей Порядок визначає відповідно до Митного кодексу України послідовність дій посадових осіб митних органів під час здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними через митний кордон (далі - автомобільні транспортні засоби і товари), у пунктах пропуску для автомобільного сполучення через державний кордон (далі - пункти пропуску).

 

2. Митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів здійснюється виключно в зонах митного контролю і завершується митним оформленням відповідно до вимог законодавства.

 

3. Митний контроль та митне оформлення автомобільних транспортних засобів і товарів здійснюється:

 

у разі ввезення на митну територію України - після проведення прикордонного контролю;

 

у разі вивезення за межі митної території України - до початку прикордонного контролю.

 

Огляд автомобільних транспортних засобів і товарів здійснюється спільно посадовими особами митних органів та органів охорони державного кордону відповідно до вимог законодавства та міжнародних договорів України.

 

4. Митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів здійснюється митними органами у взаємодії з органами державної влади, на які відповідно до законодавства покладено функції здійснення інших видів контролю автомобільних транспортних засобів і товарів (далі - контролюючі органи), у встановленому законодавством порядку.

 

5. Для здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів і товарів перевізник або експедитор чи уповноважена особа подають такі документи:

 

вантажна митна декларація (в установлених законодавством випадках) на переміщувані товари;

 

міжнародна автомобільна накладна (CMR) або товаротранспортна накладна;

 

рахунок-фактура (інвойс), інші документи, якими підтверджується вартість товарів та які дають можливість ідентифікувати зазначені товари:

 

пакувальний лист (специфікація);

 

свідоцтво про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення вантажів під митними печатками і пломбами;

 

у разі потреби:

 

книжка міжнародного дорожнього перевізника (Garnet TIR);

 

вантажна відомість (каргоманіфест);

 

авіаційна вантажна накладна (Air Waybill);

 

коносамент (Bill of Lading);

 

визначені законодавством інші документи, видані державними органами.

 

6. Митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів у пункті пропуску здійснюється в три етапи.

 

Перший етап - попередні операції.

 

Для здійснення митного контролю перевізник або експедитор чи уповноважена особа подають посадовій особі митного органу для реєстрації документи, визначені в пункті 5 цього Порядку. На зареєстрованих документах проставляється відбиток штампа "під митним контролем". Після цього здійснюється перевірка комплектності поданих документів, цілісності накладеного митного забезпечення, а також загальний огляд автомобільних транспортних засобів і товарів.

 

Другий етап - здійснення інших видів контролю.

 

У разі коли автомобільні транспортні засоби і товари підлягають відповідно до законодавства також іншим видам контролю (крім прикордонного), посадова особа митного органу подає перевізникові або експедитору чи уповноваженій особі документи, що потрібні для здійснення цих видів контролю.

 

Після здійснення інших видів контролю посадові особи контролюючих органів проставляють на товаротранспортних (товаросупровідних) документах відмітки про результати контролю, що є підставою для подальшого здійснення митного контролю.

 

Третій етап - закінчення митного контролю.

 

Митний контроль та митне оформлення автомобільних транспортних засобів і товарів закінчується після здійснення всіх передбачених законодавством видів контролю щодо цього автомобільного транспортного засобу і товарів.

 

Посадова особа митного органу приймає у разі потреби на підставі результатів попередньої перевірки поданих для реєстрації документів рішення про проведення митного огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, що перебувають під митним контролем. Про результати огляду складається акт за формою, встановленою Держмитслужбою.

 

Після здійснення інших видів контролю митний орган згідно із законодавством справляє податки і збори (обов'язкові платежі), що підлягають сплаті в пунктах пропуску через державний кордон.

 

7. У разі коли після закінчення митного контролю та митного оформлення є підстави вважати, що автомобільні транспортні засоби і товари переміщуються через митний кордон з порушенням норм Митного кодексу України та інших законодавчих актів з питань митної справи, керівник митного органу або його заступник може прийняти рішення про переогляд автомобільного транспортного засобу і товару.

 

8. За згодою перевізника або експедитора чи уповноваженої особи митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів може здійснюватися в зонах митного контролю вантажних митних комплексів, автотерміналів, автопортів відповідно до передбачених пунктом 6 цього Порядку етапів. Переміщення автомобільних транспортних засобів і товарів із зони митного контролю пункту пропуску в зону митного контролю вантажного митного комплексу, автотерміналу, автопорту або у зворотному напрямку здійснюється під контролем митного органу з повідомленням про це органу охорони державного кордону.

 

9. За наявності обгрунтованих причин посадова особа митного органу на будь-якому етапі митного контролю може відмовити в митному оформленні чи пропуску автомобільних транспортних засобів і товарів через митний кордон. У цьому разі митний орган зобов'язаний видати заінтересованій особі картку відмови в митному оформленні (із зазначенням причини) в порядку, встановленому Держмитслужбою.

 

10. Пропуск через митний кордон транзитних вантажів та автомобільних транспортних засобів, що здійснюють транзитні перевезення, а також контроль за їх переміщенням здійснюються в спрощеному режимі у встановленому законодавством та міжнародними договорами порядку.

 

11. У разі виявлення порушень митних правил або законодавства на будь-якому етапі здійснення митного контролю та митного оформлення автомобільних транспортних засобів і товарів посадова особа митного органу зобов'язана вжити заходів, передбачених законодавством.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

постановою Кабінету Міністрів України
від 24 грудня 2003 р. N 1989

 

ПОРЯДОК
здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон

 

Загальна частина

 

1. Цей Порядок визначає відповідно до Митного кодексу України послідовність дій посадових осіб митних органів під час здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними через митний кордон, у пунктах пропуску для морського, річкового та поромного сполучення через державний кордон (далі - пункти пропуску).

 

2. Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають таке значення:

 

вантажні документи - коносаменти (штурманські розписки), маніфести, каргоплани, річкові накладні та інші документи, які є підставою для перетинання митного кордону водними транспортними засобами і товарами;

 

водні транспортні засоби і товари - водні транспортні засоби перевізників і товари, що переміщуються ними через митний кордон;

 

генеральна декларація - документ, що містить загальні відомості про судно і наявність чи відсутність на борту вогнепальної зброї, боєприпасів, наркотичних (психотропних) лікарських засобів, які є в судновій аптечці, а також про суднову касу;

 

декларація про особисті речі членів екіпажу судна - документ, що використовується для митного оформлення суден закордонного плавання,  де наводяться відомості про наявність у членів екіпажу товарів, валюти та цінностей;

 

доручення на навантаження - документ, що подається митному органу декларантом або уповноваженою ним особою, містить реквізити відправника, одержувача вантажу, назву і характеристику водних транспортних засобів і товарів та після засвідчення його митним органом є підставою для навантаження судна;

 

коносамент, річкова накладна - документи, що регулюють правовідносини між відправником, перевізником та одержувачем транспортних засобів і товарів, свідчать про прийняття перевізником транспортних засобів і товарів, відомості про які наведено в коносаменті, річковій накладній, і є документами, що підтверджують наявність і зміст договору перевезення водним транспортним засобом;

 

маніфест - перелік коносаментів;

 

представник агентської організації (морський агент) - суб'єкт підприємницької діяльності, представник судновласника, який згідно з договором морського агентування за винагороду аобов'язується надавати послуги в галузі торговельного мореплавства;

 

судно закордонного плавання - судно, що здійснює міжнародні перевезення;

 

суднова роль - список осіб суднового екіпажу.

 

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному у Митному кодексі України та інших нормативно-правових актах.

 

3. Митний контроль водних транспортних засобів і товарів здійснюється митним органом, як правило, біля причалів або в акваторіях портів.

 

Митний контроль в акваторіях портів здійснюється за погодженням з органом охорони державного кордону.

 

3-1. Агентська організація (морський агент) зобов'язана не пізніше ніж за одну добу до прибуття судна в порт призначення на митній території України подати митному органу, в зоні діяльності якого розташований такий порт, інформацію в електронному вигляді за встановленою Держмитслужбою формою про товари, прийняті до перевезення у контейнерах у порт призначення на митній території України. Подана у порядку, встановленому Держмитслужбою, інформація використовується митним органом виключно для визначення форми та обсягу контролю, достатнього для забезпечення додержання законодавства з питань митної справи.

 

Порядок і форма подання інформації про товари, що підлягають санітарно-епідеміологічному, ветеринарному, фітосанітарному, радіологічному, екологічному контролю, а також контролю за переміщенням культурних цінностей, встановлюються органами державної влади, які здійснюють такі види контролю.;

 

4. Місця стоянки водних транспортних засобів, посадки і висадки пасажирів визначаються адміністрацією порту за погодженням з митним органом та органом охорони державного кордону. Адміністрація порту не дозволяє капітанові судна закордонного плавання виходити з акваторії порту без відмітки митного органу у відповідному судновому документі. Для тимчасового виходу судна з порту у зв'язку з дією непереборної сили, стихійним лихом, а також з метою рятування людей наявність дозволу митного органу не обов'язкова. Про такі події адміністрація порту негайно інформує митний орган.

 

5. Митний контроль товарів, що перевозяться членами екіпажів водних транспортних засобів, здійснюється, як правило, на борту цих транспортних засобів.

 

Митний контроль товарів, що перевозяться пасажирами, як правило, здійснюється в оглядовому залі порту.

 

6. Митний контроль суден закордонного плавання, що плавають під іноземним прапором, може здійснюватися документально за умови постійного перебування суден під контролем митного органу в зонах митного контролю пунктів пропуску (пунктів контролю).

 

7. У разі коли є підстави вважати, що водні транспортні засоби і товари переміщуються через митний кордон з порушенням норм Митного кодексу України та інших законодавчих актів з питань митної справи, здійснюється митний огляд водних транспортних засобів, а також транспортних засобів, товарів та особистих речей, що переміщуються ними.

 

8. У разі виявлення фактів порушення митних правил або законодавства на будь-якому етапі здійснення митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів, а також транспортних засобів і товарів посадова особа митного органу зобов'язана вжити заходів, передбачених законодавством.

 

Митний контроль суден закордонного плавання, що прибувають на митну територію України або вибувають за її межі

 

9. Митний контроль суден закордонного плавання здійснюється комісією, що складається з представників органів охорони державного кордону, митних органів, адміністрації порту та агентської організації (морського агента). У разі коли законодавством передбачено здійснення інших видів контролю (санітарного, ветеринарного, фітосанітарного, радіологічного, екологічного та контролю за переміщенням культурних цінностей), до складу комісії включаються представники органів державної влади, які здійснюють такі види контролю (далі - контролюючі органи). Для здійснення митного контролю наливних суден до складу комісії можуть включатися представники державної пожежної охорони.

 

З дозволу митного органу та органу охорони державного кордону до складу комісії у разі потреби включаються представники інших органів, установ та організацій.

 

10. Члени комісії та особи, яким дозволено відвідання судна під час здійснення контролю, не повинні вносити на судно та виносити з нього предмети, крім тих, що використовуються ними для виконання своїх службових обов'язків.

 

Митний контроль предметів, валютних та інших цінностей осіб, яким дозволено відвідання судна під час здійснення контролю комісією, провадиться шляхом усного або письмового декларування.

 

11. Під час перебування судна закордонного плавання під митним контролем причалювання до нього будь-яких плавучих засобів здійснюється за наявності дозволу митного органу та органу охорони державного кордону.

 

12. Митний контроль суден закордонного плавання здійснюється цілодобово відповідно до їх прибуття та створення комісії.

 

Митний контроль пасажирських суден закордонного плавання здійснюється позачергово відповідно до графіка їх руху, завчасно погодженого з митним органом та органом охорони державного кордону.

 

13. Комісія створюється на замовлення адміністрації порту або представника агентської організації (морського агента) і розпочинає роботу після завершення санітарного контролю членів екіпажу.

 

14. Декларування судна закордонного плавання, що використовується виключно для перевезення пасажирів і товарів через митний кордон України, здійснюється без подання вантажної митної декларації. Відомості про таке судно закордонного плавання зазначаються в генеральній декларації.

 

Для здійснення митного контролю капітан судна або інша особа, що входить до командного складу судна і належним чином уповноважена на це капітаном, подає такі документи:

 

генеральну декларацію;

 

зобов'язання капітана судна про зворотне вивезення за межі митної території України (ввезення на митну територію України) судна закордонного плавання за формою, встановленою Держмитслужбою;

 


Купить полный текст документа можно после авторизации

За дополнительной информацией обращайтесь в ООО "Планета Одесса"
Тел. +380 50-336-5436 email: rise3info@gmail.com

Home