Наказ N 271 від 07.07.1998. Про впровадження глобальної морської системи зв'язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства

 

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

 

Наказ N 271

Про впровадження Глобальної морської системи зв'язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства

(від 07.07.98)

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
22 липня 1998 р. за N 472/2912

 

 

З метою виконання міжнародних зобов'язань України, що випливають з Конвенції про охорону людського життя на морі - СОЛАС-74, вимог Міжнародної морської організації (ІМО) стосовно впровадження Глобальної морської системи зв'язку під час лиха і для забезпечення безпеки мореплавства (ГМЗЛБ), що стосуються усіх установ і підприємств, незалежно від форм власності, що здійснюють судноплавну діяльність, згідно з обов'язками, що їх покладено на Мінтранс України Кодексом торговельного мореплавства, а також з функціями з забезпечення безпеки мореплавства, визначеними у Положеннях про Мінтранс України і Державний департамент морського і річкового транспорту України (Укрморрічфлот),

 

НАКАЗУЮ:

 

1. З урахуванням територіального розташування об'єктів рятувально-координаційних центрів (РКЦ) і перспектив розвитку мережі дуже коротких хвиль (ДКХ) і проміжних хвиль (ПХ) радіостанцій морської рухомої служби України, що забезпечують радіослужби у ГМЗЛБ, затвердити наступні етапи впровадження комплексної регіональної підсистеми:

 

- 1 етап - будівництво радіостанцій для забезпечення морського району А1 у північно-західному районі Чорного моря з розташуванням РКЦ у м.Одесі;

 

- 2 етап - уведення в дію підцентрів РКЦ у м.Ялті і м.Маріуполі. Будівництво радіостанцій для забезпечення морських районів А1 і А2 у Автономній Республіці Крим;

 

- 3 етап - будівництво додаткових станцій району А1, що охоплюють Каркинітську затоку і деякі ділянки українського узбережжя Азовського моря, з подальшим розгалуженням мережі радіостанцій із цифровим вибірковим викликом (ЦВВ).

 

2. Призначити Державне підприємство морських телекомунікацій України (ДП "МОРКОМ") провідною установою з питань організації впровадження і подальшої експлуатації ГМЗЛБ.

 

Установити, що до компетенції ДП "МОРКОМ" входять:

 

- організація проектування берегових об'єктів ГМЗЛБ, а також експлуатації та забезпечення підтримки робочого стану системи;

 

- підготовка відповідних документів у стосунках з ІМО з усього кола питань стосовно ГМЗЛБ та взаємодія з подібними організаціями інших держав;

 

- визначення переліку схвалених типів суднового устаткування ГМЗЛБ;

 

- контроль за проектуванням, будівництвом, експлуатацією об'єктів ГМЗЛБ, підготовка проектів необхідних міжвідомчих, міждержавних і міжнародних документів;

 

- організація проведення сертифікації і подальший контроль за рівнем технічної експлуатації учбово-тренувальних центрів ГМЗЛБ;

 

- організаційно-методичне керівництво комісією Укрморрічфлоту з перевірки знань та навиків суднових фахівців з роботи на устаткуванні ГМЗЛБ.

 

Надання зазначених послуг ДП "МОРКОМ" здійснюється на договірних засадах.

 

3. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Укрморрічфлоту) (Севрюков В.В.):

 

3.1. Створення мережі РКЦ і берегових радіостанцій морської рухомої служби супроводити впровадженням відомчої мережі берегового зв'язку, що охоплює морські порти України та інші підприємства зацікавлених галузей. Завершення створення такої системи з достатніми потужностями віднести на наступні етапи розвитку.

 

3.2. З метою підтримання робочого стану берегової системи використовувати її в звичайний час як систему для забезпечення потреб суден у загальному зв'язку, з комутацією каналів "судно - берегова радіостанція - береговий абонент" і "береговий абонент - берегова радіостанція - судно".

 

3.3. У місячний термін укласти угоду з ДП "МОРКОМ" з розробки технічних вимог для побудови в Україні регіональної морської


Купить полный текст документа можно после авторизации

За дополнительной информацией обращайтесь в ООО "Планета Одесса"
Тел. +380 50-336-5436 email: rise3info@gmail.com

Home