МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Наказ
N 271
Про впровадження Глобальної морської системи зв'язку під час лиха та для
забезпечення безпеки мореплавства
(від 07.07.98)
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
22 липня 1998 р. за N 472/2912
З
метою виконання міжнародних зобов'язань України, що випливають з Конвенції про
охорону людського життя на морі - СОЛАС-74,
вимог Міжнародної морської організації (ІМО) стосовно впровадження Глобальної
морської системи зв'язку під час лиха і для забезпечення безпеки мореплавства
(ГМЗЛБ), що стосуються усіх установ і підприємств, незалежно від форм
власності, що здійснюють судноплавну діяльність, згідно з обов'язками, що їх
покладено на Мінтранс України Кодексом торговельного мореплавства, а також з
функціями з забезпечення безпеки мореплавства, визначеними у Положеннях про
Мінтранс України і Державний департамент морського і річкового транспорту
України (Укрморрічфлот),
НАКАЗУЮ:
1.
З урахуванням територіального розташування об'єктів рятувально-координаційних
центрів (РКЦ) і перспектив розвитку мережі дуже коротких хвиль (ДКХ) і
проміжних хвиль (ПХ) радіостанцій морської рухомої служби України, що
забезпечують радіослужби у ГМЗЛБ, затвердити наступні етапи впровадження
комплексної регіональної підсистеми:
-
1 етап - будівництво радіостанцій для забезпечення морського району А1 у
північно-західному районі Чорного моря з розташуванням РКЦ у м.Одесі;
-
2 етап - уведення в дію підцентрів РКЦ у м.Ялті і м.Маріуполі. Будівництво
радіостанцій для забезпечення морських районів А1 і А2 у Автономній Республіці
Крим;
-
3 етап - будівництво додаткових станцій району А1, що охоплюють Каркинітську
затоку і деякі ділянки українського узбережжя Азовського моря, з подальшим
розгалуженням мережі радіостанцій із цифровим вибірковим викликом (ЦВВ).
2.
Призначити Державне підприємство морських телекомунікацій України (ДП
"МОРКОМ") провідною установою з питань організації впровадження і
подальшої експлуатації ГМЗЛБ.
Установити,
що до компетенції ДП "МОРКОМ" входять:
-
організація проектування берегових об'єктів ГМЗЛБ, а також експлуатації та
забезпечення підтримки робочого стану системи;
-
підготовка відповідних документів у стосунках з ІМО з усього кола питань
стосовно ГМЗЛБ та взаємодія з подібними організаціями інших держав;
-
визначення переліку схвалених типів суднового устаткування ГМЗЛБ;
-
контроль за проектуванням, будівництвом, експлуатацією об'єктів ГМЗЛБ,
підготовка проектів необхідних міжвідомчих, міждержавних і міжнародних
документів;
-
організація проведення сертифікації і подальший контроль за рівнем технічної
експлуатації учбово-тренувальних центрів ГМЗЛБ;
-
організаційно-методичне керівництво комісією Укрморрічфлоту з перевірки знань
та навиків суднових фахівців з роботи на устаткуванні ГМЗЛБ.
Надання
зазначених послуг ДП "МОРКОМ" здійснюється на договірних засадах.
3.
Державному департаменту морського і річкового транспорту (Укрморрічфлоту)
(Севрюков В.В.):
3.1. Створення
мережі РКЦ і берегових радіостанцій морської рухомої служби супроводити
впровадженням відомчої мережі берегового зв'язку, що охоплює морські порти
України та інші підприємства зацікавлених галузей. Завершення створення такої
системи з достатніми потужностями віднести на наступні етапи розвитку.
3.2. З метою
підтримання робочого стану берегової системи використовувати її в звичайний час
як систему для забезпечення потреб суден у загальному зв'язку, з комутацією
каналів "судно - берегова радіостанція - береговий абонент" і
"береговий абонент - берегова радіостанція - судно".
3.3. У місячний
термін укласти угоду з ДП "МОРКОМ" з розробки технічних вимог для
побудови в Україні регіональної морської