ДОПОВНЕННЯ
N 4
до
галузевої угоди між Міністерством транспорту України та Профспілкою робітників
морського транспорту України на 2001-2003 роки
(Зареєстровано
Міністерством праці та соціальної політики
N 81 від 22.10.2002)
На підставі пункту 1.4. галузевої угоди на 2001 - 2003 роки,
згідно з рішенням засідання робочої групи (протокол від 5 - 6 вересня 2002
року), сторони домовились:
Внести доповнення і зміни наступного змісту:
1. У Додатку N 3 п. 1.22
фразу "... членам палубної команди багаточерпакових земснарядів за час
виконання робіт у небезпечних умовах ..." виключити. Після фрази "...
членам екіпажів суден технічного флоту за час виконання днопоглиблювальних
робіт на ділянках із виділенням шкідливих газів та небезпечними умовами
..." доповнити уточненням у дужках "(ділянках, засмічуваних
вибухонебезпечними речами)".
2. У Додатку N 3 п. 1.34
назву посади "помічник механіка по електрообладнанню" замінити на
"помічник механіка".
3. Додаток N 5, доповнити пунктом 1.16. такого змісту:
"Кількість підсумованих днів відпочинку (відгулів вихідних
днів) визначається діленням різниці між фактично відпрацьованим на судні часом
у годинах (без заліку часу виконання робіт по тимчасово відсутніх за штатом
членів екіпажу, авральних, аварійних, надурочних і часу додаткових і окремо
оплачуваних робіт, що не належать до кола прямих обов'язків члена екіпажу, а
також часу роботи у святкові дні, які компенсуються за бажанням члена екіпажу
оплатою) і нормою робочого часу за календарем за цей же період на встановлену
згідно з п. 1.2. тривалість робочого дня.
Приклад:
Член екіпажу
відпрацював на судні у серпні 2002 року згідно з 8 годинним графіком 31 день.
Загальна
кількість відпрацьованих ним на судні годин за цей період склала 248 годин (31 x 8).
Норма робочого
часу згідно з загальним правилом розраховується, виходячи з графіка
п'ятиденного робочого тижня з двома вихідними днями у суботу і неділю з
тривалістю щоденної роботи при 40 -годинному робочому тижні 8 годин, а в
передсвятковий