Наказ ДМРТ N 200 від 09.07.2004 Про організацію взаємодії між Службами морської безпеки МТП та офіцерами охорони портових засобів недержавних форм власності

 

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ МОРСЬКОГО І РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ

Наказ N 200

Про організацію взаємодії між Службами морської безпеки МТП та офіцерами охорони портових засобів недержавних форм власності

(від 09.07.2004)

 

(Із змінами, внесеними згідно з Наказом ДМРТ
N 17 від 02.02.2005)

 

На виконання вимог Кодексу ISPS та керівних документів ІМО від 07.06.2004 р. MSC/Circ.1111 із впровадження Глави XI-2 Конвенції SOLAS-74 та Кодексу ISPS та з метою координації діяльності щодо забезпечення морської безпеки між Службами морської безпеки морських торговельних портів та офіцерами охорони портових засобів при заході іноземних суден до портових засобів після 01.07.2004 р.

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Начальникам Служб морської безпеки (СМБ) морських торговельних портів організувати функціональну взаємодію з офіцерами охорони портових (ООПЗ) засобів недержавної форми власності при заході іноземних суден до портових засобів після 01.07.2004 р. як зазначено нижче:

 

1.1. СМБ Дніпро-Бузького МТП з ООПЗ:

 

- ТОВ "Нібулон",

 

- ЗАТ "Ніка-Тера",

 

- ВАТ "Шипярд-Океан",

 

- ТОВ "Кредо-Океан",

 

- ТОВ "Порт-Очаків",

 

- ВАТ "МГЗ";

 

- Вантажний термінал ДП "Миколаївський річковий порт АСК "Укррічфлот" (N 0069).

 

1.2. СМБ Одеського МТП з ООПЗ:

 

- ТОВ "Олімпікс-Купе",

 

- ТОВ "Металзюкрейн",

 

- ТОВ "Новолог",

 

- ТОВ "Петрекс",

 

- ТОВ "Бруклін-Київ",

 

- ТОВ "Укрнац-стивідорна компанія",

 

- ВАТ "Одеський портовий холодильник".

 

1.3. СМБ Севастопольського МТП з ООПЗ:

 

- ТОВ "Акар",

 

- ЗАТ Стивідорна компанія "Авліта",

 

- ДП "ЧНДІС";

 

1.4. СМБ Ренійського МТП з ООПЗ:

 

- ТОВ " Рені-Лагуна"

 

1.5. СМБ МТП "Южний" з ООПЗ:

 

- ТОВ "Трансінвестсервіс",

 

- ТОВ "Трансбункер-Юг",

 

- "Сисайд (Україна)",

 

- Нафтовий термінал"Південний".

 

1.6. СМБ Маріупольського МТП з ООПЗ:

 

- ТОВ "СРЗ"

 

1.7. СМБ Херсонського МТП з ООПЗ:

 

- ТОВ "Укрспецтранс".

 

1.8. СМБ Керченського МТП з ООПЗ:

 

- ВАТ Суднобудівний завод "Залів".

 

2. Затвердити Тимчасову інструкцію про функціональну взаємодію Служби морської безпеки порту та офіцера охорони портового засобу.

 

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора Горобця І.А.

 

Директор Г.Скворцов

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Наказ Укрморрічфлоту
09.07.2004 N 200

 

ТИМЧАСОВА ІНСТРУКЦІЯ
про функціональну взаємодію Служби морської безпеки порту та офіцера охорони портового засобу

 

На виконання вимог Гл. 17 частини В Кодексу ISPS на кожному портовому засобі незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування для забезпечення його морської безпеки та морської безпеки суден, що в ньому обробляються, вводиться посада офіцера охорони портового засобу з числа спеціально підготовлених осіб.

 

Офіцер охорони портового засобу у своїй діяльності повинен керуватись вимогами чинного законодавства, Конвенції SOLAS-74, Кодексу ISPS та положеннями цієї Інструкції.

 

На виконання вимог п. п. 16.3.1, 16.8.1 частини B Кодексу ISPS в кожному порті (портовому засобі) для забезпечення його захисту і охорони створюється Служба морської безпеки.

 

З метою координації діяльності з забезпечення морської безпеки на виконання вимог Кодексу ISPS та керівних документів ІМО від 07.06.2004 р. MSC/Circ.1111 із впровадження Глави XI-2 Конвенції SOLAS-74 та Кодексу ISPS визначаємо порядок функціональної взаємодії Служби морської безпеки порту та офіцерів охорони портових засобів (ООПЗ) недержавних форм власності при заходу іноземних суден до портових засобів після 01.07.2004 р.

 

У разі заходу конвенційних суден до порту

 

Капітан порту на виконання Глави XI-2/9.2.1 Конвенції SOLAS-74 повинен запитати судна, а судна, що мають намір зайти до портів (портових засобів) України, повинні представити їм таку інформацію:

 

- наявність на судні дійсного Міжнародного свідоцтва з охорони судна або діючого Тимчасового міжнародного свідоцтва з охорони судна (далі - Свідоцтво) та назву органа влади (організації), що видала Свідоцтво (Глава XI-2/9.2.1.1;

 

- наявність Плану охорони судна;

 

- наявність Журналу безперервної реєстрації історії судна (Синопсис);

 

- наявність посади офіцера охорони судна та посвідчення, яке це підтверджує;

 

- рівень охорони, який підтримує судно на даний момент (Глава XI-2/9.2.1.2;

 

- рівень охорони, який підтримувало судно при попередніх десяти контактах з портовими засобами (Глава XI-2/9.2.1.3;

 

- будь-які спеціальні чи додаткові заходи з безпеки, які було вжито на судні у будь-якому попередньому порту, де здійснювалася взаємодія судно-порт у період попередніх десяти контактів з портовими засобами (Глава XI-2/9.2.1.4;

 

- підтвердження того, що відповідних процедур з суднової охорони було дотримано протягом будь-якої взаємодій судно-судно за період попередніх десяти підходів до портових споруд (Глава XI-2/9.2.1.5;

 

- всю відому інформацію у разі, якщо на борту знаходяться люди або вантажі, врятовані на морі, включаючи дані про цих осіб і маркувальні дані вантажу, якщо вони відомі, а також результати будь-яких перевірок, проведених на судні для встановлення статусу врятованих людей і вантажів з погляду забезпечення охорони.

 

Отриману вище інформацію капітан порту надає начальнику служби морської безпеки порту (НСМБ) та офіцеру охорони портового засобу (ООПЗ).

 

Начальник служби морської безпеки порту разом з офіцером охорони портового засобу аналізує надану інформацію та приймає рішення або про допуск судна у порт (портовий засіб) або, для з'ясування всіх обставин, застосовує контрольні заходи проти судна відповідно до п. п. 2.5.1 - 2.5.4 правила 9 Конвенції SOLAS-74.

 

Про свою згоду на допуск судна в порт начальник служби морської безпеки порту повідомляє капітану порту.

 

Капітан порту інформує судно про місце його якірної стоянки або швартування та надає дозвіл на захід.

 

Після швартування судна до причалу або постановку його на якірну стоянку та оформлення приходу офіцер охорони портового засобу встановлює зв'язок із офіцером охорони судна для подальших дій відповідно до вимог Кодексу ISPS та керівних документів ІМО із впровадження Глави XI-2 Конвенції SOLAS-74 та Кодексу ISPS від 07.06.2004 р. MSC/Circ. 1111.

 

У разі заходу несертифікованих суден або суден без належних документів ISPS

 

Перед заходом несертифікованих суден або суден без належних документів ISPS офіцер охорони портового засобу, в який збирається зайти судно, після консультацій із начальником служби морської безпеки порту може прийняти рішення:

 

- про захід судна у порт, якщо з'ясовано, що це судно не являє собою негайну загрозу безпеці, людям, суднам чи іншій власності;

 

- вимагати від судна йти у район, визначений у територіальних водах (гл. XI-2/9.2.5.2;

 

- про інспектування цього судна у територіальних водах (гл. XI-2/9.2.5.3, до заходу у порт:

 

- відмовити судну у заході в порт(гл. XI-2/9.2.5.4.

 

ООПЗ занотовує заходи та процедури з охорони, впроваджені на портовому засобі, враховуючи встановлений рівень охорони та будь-яку іншу інформацію щодо морської безпеки, заповняє і підписує Декларацію з охорони (ДО), в якій обумовлюються умови охорони судна силами служби охорони портового засобу (порту) згідно із затвердженим порядком і тарифами.

 

Після укладання Декларації з охорони ООПЗ запитує згоди у НСМБ на захід судна.

 

Отримавши згоду начальника служби морської безпеки порту капітан порту надає дозвіл на захід судна.

 

Після швартування судна до причалу або постановку його на якірну стоянку та оформлення приходу офіцер охорони портового засобу встановлює зв'язок із офіцером охорони судна для подальших дій відповідно до вимог Кодексу ISPS, керівних документів ІМО від 07.06.2004 р. MSC/Circ.1111 із впровадження Глави XI-2 Конвенції SOLAS-74 та Кодексу ISPS та підписаної Декларації з охорони.

 

Про здійсненні дії ООПЗ надає звіт начальнику служби морської безпеки порту за встановленою формою (додаток 1).

 

Начальник служби морської безпеки порту надає копії звіту Укрморрічфлоту та до наступного порту заходу судна з повідомленням про труднощі, що були з судном, та про вжиті портом (портовим засобом) заходи.

 

У разі заходу суден країн, які не є учасницями Конвенції SOLAS-74

 

Як тільки офіцеру охорони портового засобу стає відомо, що до портового засобу збирається підійти конвенційне судно, яке ходить під прапором країни, яке не є країною-учасницею Конвенції, він повинен зв'язатися з Укрморрічфлотом та НСМБ і провести з ними консультації.

 

Після консультацій, якщо прийняте рішення щодо допуску судна в портовий засіб, офіцер охорони портового засобу, в який збирається зайти судно, після швартування судна до причалу або постановку його на якірну стоянку та оформлення приходу прибуває на борт судна для з'ясування обставин, занотовує заходи та процедури з охорони, впроваджені на портовому засобі, враховуючи встановлений рівень охорони та будь-яку іншу інформацію щодо морської безпеки, заповняє і підписує ДО, організовує впровадження та підтримання заходів та процедур з охорони, що вказані у ДО, протягом усієї взаємодії судно/портовий засіб.

 

Про здійсненні дії ООПЗ надає звіт начальнику служби морської безпеки порту за встановленою формою (додаток 1).

 

Начальник служби морської безпеки порту надає копії звіту Укрморрічфлоту та до наступного порту заходу судна з повідомленням про труднощі, що були з судном, та про вжиті портом (портовим засобом) заходи.

 

У разі заходу суден, на які не розповсюджується дія Кодексу ISPS

 

Як тільки офіцеру охорони портового засобу стає відомо, що до портового засобу збирається підійти судно, на яке не розповсюджується дія Кодексу ISPS, він повинен зв'язатися з Укрморрічфлотом та НСМБ, провести з ними консультації щодо доцільності заходу цього судна.

 

Якщо прийняте рішення щодо допуску судна в портовий засіб офіцер охорони портового засобу, в який збирається зайти судно, після швартування судна до причалу або постановку його на якірну стоянку та оформлення приходу прибуває на борт судна для з'ясування обставин, занотовує заходи та процедури з охорони, впроваджені на портовому засобі, враховуючи встановлений рівень охорони та будь-яку іншу інформацію щодо морської безпеки, заповняє і підписує ДО.


Купить полный текст документа можно после авторизации

За дополнительной информацией обращайтесь в ООО "Планета Одесса"
Тел. +380 50-336-5436 email: rise3info@gmail.com

Home